Časté dotazy na on-line půjčení dodávky

I. Naše dodávky

Mají půjčované dodávky dálniční známky?

Tak určitě! Všem našim dodávkám jsme známku pořídili.

Jaké řidičské oprávnění potřebuji pro řízení dodávek?

Stačí vám úplná klasika. Řidičské oprávnění typu B.

Může půjčenou dodávku řídit i můj kamarád nebo rodinný příslušník?

Bohužel :-(. Dodávku může řídit jen ten, kdo nahraje své doklady do rezervačního formuláře.

Jak je to s pojištěním a spoluúčastí?

Drobná opotřebení a škrábance neřešíme, ty k dodávkám a převážení prostě patří. Pro případ nehody jsou dodávky pojištěné a spoluúčast řidiče je 10%, minimálně 10 000 Kč.

Lze s dodávkami parkovat na modrých zónách v Praze?

Nene. Na to nemáme dost silné páky.

Je něco, co s půjčenou dodávkou nesmím převážet?

Převážejte si, co je libo, ale pozor na náklad, který by dodávku mohl poškodit nebo znečistit.

II. Rezervace

Jak rezervace a půjčení dodávky probíhá?

Vyplníte jednoduchý rezervační formulář na našem webu a pak postupujete podle pokynů.

Proč vám musím posílat dva doklady? Co jejich bezpečnost?

Prostě a jednoduše potřebujeme vědět, komu naše dodávky půjčujeme. Ze zákona od vás navíc musíme požadovat řidičský průkaz. Občanský průkaz potřebujeme k ověření vaší totožnosti a pro náš interní screening uživatelů. Fotky dokladů nahráváme na zabezpečený server, kam se nedá dostat bez speciální autorizace. Ochranu dat a jejich zabezpečení máme v malíku, klademe na ni velký důraz! A samosebou taky na právní předpisy a GDPR.

Jak dlouho trvá schválení a kontrola nahraných dokladů?

Měla by to být rychlovka. Náš tým schvaluje a prověřuje doklady většinou během pár minut a to mezi 8 až 20 hod. Pokud by váš profil nebyl schválen do 12 hodin, kontaktujte nás.

Platí se při výpůjčce nějaká kauce? Jak to funguje?

Prozatím po vás žádnou kauci chtít nebudeme.

Chci si dodávku půjčit odpoledne a vrátit ji druhý den... Musím platit za 2 dny pronájmu?

Je to tak. Nedá se svítit. Dodávky půjčujeme vždy na celé kalendářní dny, takže v tomhle případě musíte platit za 2 dny pronájmu.

Co když si potřebuju půjčku prodloužit?

Dejte nám co nejrychleji echo. Pokud bude vaše dodávka volná, není to vůbec žádný problém.

Můžu platit v hotovosti?

Dodávky půjčujeme bezkontaktně. Tím pádem můžete platit jenom převodem nebo online. Hotovost tedy nebereme.

Je obsazenost dodávek na webu vždycky aktuální?

Aktuálnější už být nemůže. Pokud vidíte, že je vaše vysněná dodávka na nějaký termín rezervovaná, je to prostě tak :-) A vy si musíte vybrat jinou dodávku nebo jiný termín.

Je limitovaný počet kilometrů, který s dodávkou můžu najet?

Není, můžete jezdit až do aleluja, ale jen po českých (a moravských a slezských) luzích a hájích.

Smím jet s půjčenou dodávkou do zahraničí?

To právě nejde. Se všemi dodávkami můžete jezdit jen a pouze na území České republiky.

Registraci mám potvrzenou, ale marně čekám na e-mail s instrukcemi. Co teď?

E-mail s instrukcemi vám pošleme nejpozději šest hodin před začátkem výpůjčky. Pokud do té doby přece jen nedorazí, ozvěte se nám na telefonní číslo 733 234 600. Děkujeme!

Jak můžu stornovat rezervaci?

Pošlete nám podrobnosti o vaší rezervaci na e-mail info@kakadoo.cz. Šest a víc dní před začátkem výpůjčky je storno zdarma, pak už to ale bude stát nějaký ten drobák. Mrkněte na Ceník.

Nedaří se mi nahrát fotografie při rezervaci nebo při vrácení auta. Co mám dělat?

Pošlete nám všechny informace na náš e-mail a my se vám ozveme.

Na telefonu Android nemůžu nahrát fotku a telefon hlásí "nedostatek paměti pro dokončení operace". Co mám dělat?

V nastavení telefonu vypněte režim “Adaptivní baterie” a zkuste to znovu.

III. Co dělat, když…

… dodávku na určeném místě nemůžu najít?

Důkladně okoukněte okolí, zkontrolujte link v e-mailu, a pokud ji opravdu nikde nevidíte, ozvěte se nám na 733 234 600.

… při převzetí dodávky zjistím, že dodávka není úplně v pořádku?

Hned nám zavolejte na naší infolinku. Uděláme všechno pro to, abychom vám sehnali jinou dodávku, se kterou budete moct hned vyrazit.

… dojde k dopravní nehodě?
  • Pokud dojde k dopravní něhodě, zachovejte klid a z místa nehody nikam neodcházejte. Nehodu je třeba pro potřeby pojišťovny zdokumentovat.
  • Zavolejte Policii ČR a poskytněte jí součinnost, a to i v případě, že způsobená škoda je nižší než 100.000 Kč.
  • Vyplňte formulář Záznamu o dopravní nehodě, který najdete v kastlíku u spolujezdce.
  • Kontaktujte nás na infolince. Pokud budeme moci, s čímkoliv vám pomůžeme a domluvíme s vámi další postup.
… na určeném parkovišti pro vrácení dodávky není volné místo?

Ozvěte se nám a my vás nasměrujeme na nejbližší možnou lokalitu.

… půjčená dodávka má nějaký technický problém?

Ozvěte se nám :-).